Szlaban teleskopowy o szerokości dostosowanej do każdego wjazdu, od 3 do 5 metrów.
Zestaw pomocny przy montażu umożliwia wcześniejsze przygotowanie stóp fundamentowych.
Rura stalowa
- Szerokość nastawna od 3000 do 5000 mm, blokada szerokości za pomocą śruby.
- Całość ocynkowana ogniowo, pomalowana na biało, czerwone paski odklaskujące.
- Montaż za pomocą płyty z dostarczonymi kotwami mocującymi.
- Drugi słupek ograniczający szlaban w pozycji otwartej w zestawie.
- Prosta logistyka: szlaban dostarczony jest w jednym 3m pakunku.
- Wykonanie: rury stalowe 70 x 40 mm i 60 x 30 mm.
- Zamknięcie: za pomocą kłódki dostarczonej w zestawie. Drugi słupek blokujący szlaban w pozycji otwartej dołączony do zestawu.
- Sposób montażu: na płytach za pomocą dostarczonych kotew mocujących.
Teleskopowy uniwersalny szlaban obrotowy 300 - 500 cm to rozwiązanie zabezpieczające, które pozwala kontrolować dostęp do posesji. Szlaban wykonany jest ze stali ocynkowanej ogniowo i pomalowanej na biało z czerwonymi pasami odblaskowymi. Posiada mechanizmy blokujące na obu końcach ramienia, dzięki czemu można go zablokować w pozycji otwartej, a także zablokować za pomocą kłódki.
Bariera ta jest idealna do zastosowania na lotniskach, w portach i magazynach, gdzie przestrzeń jest ograniczona. Długość ramienia przekłada się bezpośrednio na to, ile cykli może obsłużyć przed koniecznością naprawy lub wymiany. Szlabany pojedyncze mają rozpiętość od około 2m do ponad 12m i mogą być łączone w tzw. szlaban dwuramienny. Długość ramienia przekłada się bezpośrednio na obciążenie mechanizmu, czas otwarcia, ilość cykli, wymaga podpór itp. Ogólnie rzecz biorąc, im krótsza długość ramienia oznacza mniejszy ciężar podtrzymywany przez każdy słupek końcowy (a więc mniejsze obciążenie dla nich), co przekłada się na mniejszą liczbę cykli zanim będą wymagały naprawy lub wymiany - co z kolei wydłuża ich żywotność!
Teleskopowy uniwersalny szlaban obrotowy 300 do 500 cm nie jest zazwyczaj używany do blokowania ruchu pieszych, więc nie musi być ustawiony przy krawężniku, a czasami warto zostawić wystarczająco dużo miejsca dla jednośladów